.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تهديد جدي براي كارخانه نساجي مازندران؛
حاشیه سازان نمي‌خواهند نساجي احيا شود
نماينده مردم قائمشهر، سوادكوه و جويبار به بروز تهديدي جدي درباره كارخانه‌هاي نساجي مازندران واقع در قائمشهر اشاره كرد و گفت: برخي افراد و اراده‌ها نمي‌خواهند كه اين مجموعه احيا شود ...
حاشیه سازان نمي‌خواهند نساجي احيا شود

نماينده مردم قائمشهر، سوادكوه و جويبار به بروز تهديدي جدي درباره كارخانه‌هاي نساجي مازندران واقع در قائمشهر اشاره كرد و گفت: برخي افراد و اراده‌ها نمي‌خواهند كه اين مجموعه احيا شود.

به گزارش شمال نیوز ، سيد‌علي ادياني راد بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح گازرساني به روستاي ابدنگ سر شهرستان سوادكوه با طرح اين سئوال چه فكر سياسي، اخلاقي و اراده‌اي در صدد انجام چنين عملي هستند، افزود: آنچه واضح است اين افراد نمي‌خواهند در دولت احمدي‌نژاد احياي كارخانه‌هاي نساجي مازندران صورت بگيرد.

وي ادامه داد: همچنين در خصوص مسئله احياي كارخانه‌هاي نساجي مازندران يكسري افراد به دنبال منفعت شخصي و سياسي خود هستند و اصل اين نكته كه احياي اين مجموعه كارنامه فعاليت دولت است را فراموش كرده‌اند.

ادياني راد به گروه ديگر كه حاشيه‌سازان در عرصه احياي كارخانه‌هاي نساجي مازندران هستند، اشاره كرد و گفت: اين افراد در لباس مخالف جان فدا دست به هر اقدامي مي‌زنند تا به اهداف خود برسند.

به گفته وي‌ مردم هوشيار نسبت به اين رفتارها و حركات هستند و به موقع نسبت به اين مسائل حركتي از خود نشان مي‌دهند.

نماينده مردم قائمشهر، سوادكوه و جويبار با اشاره به اينكه كارخانه نساجي قائمشهر در مالكيت بانك ملي قرار دارد، گفت: وعده احياي اين مجموعه از سوي رئيس جمهور دولت نهم به مردم قائمشهر داده شد.

وي ادامه داد: با ورود سرمايه‌گذار ترك براي اين مجموعه اراده دولت بر اين شد تا 120 ميليارد يورو كمك به اين مجموعه كند و سرمايه‌گذار ترك نيز 80 ميليارد يورو سرمايه به اين مجموعه وارد كند.

وي تاكيد كرد: همگان شاهديم كه دولت در به ثمر رسيدن احياي كارخانه‌هاي نساجي مازندران تلاش‌هاي بي شماري كرده است.

ادياني راد گفت: اما شايسته نيست حالا كه زمان به نتيجه رسيدن اين محصول است گروه‌ها و افرادي ادعا بكنند كه اين نتايج حاصل تلاش فقط آنان است.

وي به برخي اظهار نظرها در خصوص مبادي صوري ايجاد شده به منظور ثبت نام براي جذب در كارخانه‌هاي نساجي مازندران بعد از احيا اشاره كرد و گفت: برخي عنوان كردند كه بياييد ما چوب حراج براي ايجاد اشتغال در اين مجموعه را زده‌ايم.

وي تاكيد كرد: اين در حالي‌ست كه جذب نيروها در هر مجموعه‌اي مبادي قانوني و حقوقي خود دارد و بدين گونه نيست كه هر كسي بتواند با ايجاد سايت و زدن دفتري اقدام به چنين كاري بكنند.

ادياني راد گفت: هركسي كه بدين گونه سخن مي‌گويد نه مردم را شناخته و نه حد و مرز خود را شناخته است.

وي عنوان كرد: به عنوان نماينده و منتخب مردم اين حوزه انتخابيه به هيچ كسي اجازه انجام چنين حركاتي را نمي‌دهم.

ادياني راد گفت: اراده دولت، مسئولان و نمايندگان مجلس شوراي اسلامي بر تسريع در انجام كارها به نفع مردم است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

يك كارگر نساجي 12 آبان 1388
اكبري به قول خود درخصوص نساجي مازندران عمل كرد اين در حالي است كه افرادي كه چه در شعارهاي انتخاباتي خودشان مي گفتند كه اين امر يعني احياي نساجي مازندران شدني نيست هم اكنون دايه دار اين قضيه هستند و سئوال بعدي اينكه دولت در تمام استانها پروژهاي مختلفي را كليد زده است چرا آنها به نتيجه نرسيده است پس اين امر نيازمند پيگيريهاي ويژه است نه فقط قول دولت البته نقش دولت را در اين خصوص نمي توان انكار كرد. آقاي ادياني در تمام سخنرانيهاي خود چه بعد و چه قبل از انتخابات مجلس اين امر را شعار تبليغاتي و نشدني مي دانستند كه فيلم آن را خود كارگران نساجي گرفته اند چه طور الان حامي نساجي شده اند.
نا شناس 13 آبان 1388
اقای ادیانی چرا معرفی نمی کنید تا مردم حوزه تان بدانند عامل رتبه اول بیکاری در استان برای آن شهرستان چه کسانی اند و در کدامین لباس و سمت و گروه جا خوش کردند.
نا شناس 13 آبان 1388
آقایان سیاست مدار شایسته است به امور سیاسی خود بپردازند و اقتصاد را سیاسی نکنند. تا کی باید مردم مازندران باید چوب تنگ نظری و حماقت های کودکانه مسولان خود را بخورند. بگذارید این واحد صنعتی مهم راه اندازی شود تا با ایجاد اشتغال تعدادی جوان این دیار مشکلاتشان حل شود. آقایان شما را به هر چه می پرستید بس کنید!!!
نا شناس 14 آبان 1388
آقایان نماینده های مجلس استان - وقتی به سایر استانهای کشور قدم می گذارید پی می برید در چندین دوره ظلم ها به مردم این دیار همیشه سبز رفته و بی کفایتی اکثر مسئولان و نان به نرخ روز خور ها چه بر سر این مردم آورده است هنوز امید است برخی از عقب ماندگی ها جبران شود و مازنی امروز با دیروز فرق دارد حداقل امور را تشخیص می دهد هرچند ابزاری برای احقاق حق مسلم در پیش ندارد و اینها همه زود گذر است - بترسیم از روز حسرت و وااسفا - نفرین مردم بخاطر تساهل- کم کاری - نفع طلبی - باند و جناح بازی ناروا-از دست دادن فرصت ها و...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.